USEIN KYSYTTYÄ:
“Voiko teillä maksaa Smartumilla, Edenredillä tai ePassilla?”
Kyllä.Tarkistathan tarvittaessa vielä valitsemasi palvelun tarjoajalta onko sinulla käytössä oleva etu hyödynnettävissä tähän valitsemaasi palveluun.
“Voiko teille ostaa lahjakortin?”
Kyllä.Lahjakortin osto onnistuu helposti. Valitse ammattilainen kenen palveluihin lahjakortin haluat ostaa. Valitse summa ja laita sähköpostia valitsemallesi ammattilaiselle. Saat paluuviestillä maksulinkin sekä sähköisen lahjakortin.
“Mitä jos en ole varma kenen vastaanotolle minun kannattaisi varata aika?”
Laita meille viestiä!Laita sähköpostia, niin mietitään yhdessä onko hän oikea ammattilainen sinulle!
“Voiko teiltä tilata yksityistunnin tai kurssin?”
Kyllä voi!Laita sähköpostia sille ammattilaiselle (tiedot löydät henkilökunta-sivulta), keneltä haluaisit yksityistunnin, workshopin tai kurssin. Halutessasi voit laittaa viestiä myös mirka@mirkakatajisto.fi ja hän auttaa teille sopivan kurssin valinnassa.
“Voiko teiltä vuokrata ryhmätilaa tai työhuonetta? Entä voiko teille hakea töihin?”
Laita meille viestiä!Laita meille sähköpostia ja mietitään millaista yhteistyötä voitaisiin tehdä!
“Mitä jos en tiedä minkä palvelun valita?”
Me autamme!Jos olet päättänyt ammattilaisen kenen vastaanotolle varaat ajan lisää "lisätietoja" -kenttään tieto esimerkiksi "en tiennyt kumman valita odotusajan kivunhoito vai fysioterapian ensikäynti, joten katsotaanko vastaanotolla". Riittää, että olet varannut sopivan mittaisen ajan. Katsotaan esitietolomakkeen ja haastattelun/tutkimisen pohjalta vastaanoton sisältö ja tavoitteet. Jos et tiedä kenen vastaanotolle varata aika, laita meille sähköpostia ja autamme sinua valitsemaan sopivan ammattilaisen/palvelun.